Вимоги при складанні практичних навиків з фізичної терапії, ерготерапії.

       В умовах дистанційної освіти складання практичних навиків включає 2 етапи: наглядне демонстрування практичних навиків на стандартизованому пацієнті (запис відеоряду) та захист клінічного випадку (письмово).

       І. Вимоги до відеоряду:

1. Тривалість презентації (відеоряду) – 9-10 хв.

2. Формат – MP4 (MPEG-4).

3. Запис відеоряду може відбуватись любим доступним для Вас способом.

4. Складові частини відеоряду *:

- спілкування студента з пацієнтом (представлення, надання даних про себе, інформації про мету, завдання та зміст тестування та оцінювання (подальших сумісних дій) – 30 секунд

- визначення показань та протипоказань для тестування. Пацієнт дає відповіді на запитання студента – 30 секунд

- інструктаж пацієнта щодо методик виконання тестування та оцінювання – 1 хвилина

- обґрунтування алгоритму подальшого тестування та оцінювання – 1 хвилина

- підготовка пацієнта до обстеження/тестування – 30 секунд

- техніка виконання тестування та оцінювання – 3 хвилини 30 секунд

- оцінка та обґрунтування отриманих результатів – 2 хвилини.

Примітка. * - під час запису відеоряду необхідно коментувати все що Ви виконуєте, проте, без глибокого та тривалого пояснення. Напр., назва діагностичного тесту, ВП пацієнта та ФТ, виконання певного завдання, очікувані результати, отримані результати, оцінка.

         ІІ. Вимоги до письмової частини:

1. Письмово або надруковано за допомогою текстового редактору.

2. Складові:

- Складіть лист проблем пацієнта.

- Відповідно до проблем сформулюйте частини реабілітаційного діагнозу з урахуванням шифру МКФ.

- Сформулюйте короткострокові цілі.

- Складіть перелік втручань.

- Вкажіть особливості дозування терапевтичних вправ в цьому випадку.

         ІІІ. Оцінювання:

- максимальна кількість балів за кожний вид роботи – 100.

- 5 – 91-100;

- 4 – 81-90;

- 3 – 71-80;

- 2 – менше 71.