Атестація здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти

Атестація здійснюється у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту та комплексного практично-орієнтованого кваліфікаційного іспиту.

Кабінетом Міністрів України визначено такі етапи та обов’язкові компоненти ЄДКІ:


1) Інтегрований тестовий іспит «Крок Б» (далі - іспит «Крок Б») - тестовий компонент ЄДКІ, який оцінює вміння використовувати отримані знання та розуміння ключових понять фізичної терапії, ерготерапії у клінічній практиці. Розроблення іспиту здійснює державне некомерційне підприємство «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України».



Перелік тестових завдань «Крок Б» для самоконтролю


2) Комплексний практично-орієнтований кваліфікаційний іспит передбачає оцінювання досягнень результатів навчання, визначених освітньою програмою, набуття випускником клінічної компетентності.

Вимоги при складанні практичних навичок з Фізичної терапії та Ерготерапії.

       В умовах дистанційної освіти складання практичних навичок включає 2 етапи: 

       І. Вимоги до відеоряду:

1. Тривалість презентації (відеоряду) – 9-10 хв.

2. Формат – MP4 (MPEG-4).

3. Запис відеоряду може відбуватись любим доступним для Вас способом.

4. Складові частини відеоряду *:

- спілкування студента з пацієнтом (представлення, надання даних про себе, інформації про мету, завдання та зміст тестування та оцінювання (подальших сумісних дій) – 30 секунд

- визначення показань та протипоказань для тестування. Пацієнт дає відповіді на запитання студента – 30 секунд

- інструктаж пацієнта щодо методик виконання тестування та оцінювання – 1 хвилина

- обґрунтування алгоритму подальшого тестування та оцінювання – 1 хвилина

- підготовка пацієнта до обстеження/тестування – 30 секунд

- техніка виконання тестування та оцінювання – 3 хвилини 30 секунд

- оцінка та обґрунтування отриманих результатів – 2 хвилини.


Примітка 

*під час запису відеоряду необхідно коментувати все що Ви виконуєте, проте, без глибокого та тривалого пояснення. Наприклад: назва діагностичного тесту, вихідне положення пацієнта та фізичного терапевта, виконання певного завдання, очікувані результати, отримані результати, оцінка.

         ІІ. Вимоги до письмової частини:

1. Письмово або надруковано за допомогою текстового редактору.

2. Складові:

- Складіть лист проблем пацієнта.

- Відповідно до проблем сформулюйте частини реабілітаційного діагнозу з урахуванням шифру МКФ.

- Сформулюйте короткострокові цілі.

- Складіть перелік втручань.

- Вкажіть особливості дозування терапевтичних вправ в цьому випадку.

         ІІІ. Оцінювання:

- максимальна кількість балів за кожний вид роботи – 100.

- 5 – 91-100;

- 4 – 81-90;

- 3 – 71-80;

- 2 – менше 71.