Атестація здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти
Атестація здійснюється у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту та комплексного практично-орієнтованого кваліфікаційного іспиту.
Кабінетом Міністрів України визначено такі етапи та обов’язкові компоненти ЄДКІ:
1) Інтегрований тестовий іспит «Крок Б» (далі - іспит «Крок Б») - тестовий компонент ЄДКІ, який оцінює вміння використовувати отримані знання та розуміння ключових понять фізичної терапії, ерготерапії у клінічній практиці. Розроблення іспиту здійснює державне некомерційне підприємство «Центр тестування професійної компетентності фахівців з вищою освітою напрямів підготовки «Медицина» і «Фармація» при Міністерстві охорони здоров’я України».
Перелік тестових завдань «Крок Б» для самоконтролю
2) Комплексний практично-орієнтований кваліфікаційний іспит передбачає оцінювання досягнень результатів навчання, визначених освітньою програмою, набуття випускником клінічної компетентності.
Вимоги при складанні практичних навичок з Фізичної терапії та Ерготерапії.
В умовах дистанційної освіти складання практичних навичок включає 2 етапи:
наглядне демонстрування практичних навичок на стандартизованому пацієнті (запис відеоряду)
захист клінічного випадку (письмово).
І. Вимоги до відеоряду:
1. Тривалість презентації (відеоряду) – 9-10 хв.
2. Формат – MP4 (MPEG-4).
3. Запис відеоряду може відбуватись любим доступним для Вас способом.
4. Складові частини відеоряду *:
- спілкування студента з пацієнтом (представлення, надання даних про себе, інформації про мету, завдання та зміст тестування та оцінювання (подальших сумісних дій) – 30 секунд
- визначення показань та протипоказань для тестування. Пацієнт дає відповіді на запитання студента – 30 секунд
- інструктаж пацієнта щодо методик виконання тестування та оцінювання – 1 хвилина
- обґрунтування алгоритму подальшого тестування та оцінювання – 1 хвилина
- підготовка пацієнта до обстеження/тестування – 30 секунд
- техніка виконання тестування та оцінювання – 3 хвилини 30 секунд
- оцінка та обґрунтування отриманих результатів – 2 хвилини.
Примітка
*під час запису відеоряду необхідно коментувати все що Ви виконуєте, проте, без глибокого та тривалого пояснення. Наприклад: назва діагностичного тесту, вихідне положення пацієнта та фізичного терапевта, виконання певного завдання, очікувані результати, отримані результати, оцінка.
ІІ. Вимоги до письмової частини:
1. Письмово або надруковано за допомогою текстового редактору.
2. Складові:
- Складіть лист проблем пацієнта.
- Відповідно до проблем сформулюйте частини реабілітаційного діагнозу з урахуванням шифру МКФ.
- Сформулюйте короткострокові цілі.
- Складіть перелік втручань.
- Вкажіть особливості дозування терапевтичних вправ в цьому випадку.
ІІІ. Оцінювання:
- максимальна кількість балів за кожний вид роботи – 100.
- 5 – 91-100;
- 4 – 81-90;
- 3 – 71-80;
- 2 – менше 71.